نوشته‌هایی با طعم انقلاب اسلامی

گاه نوشته‌های رسانه‌ای رضا حیدری

   نوشته‌هایی با طعم انقلاب اسلامی

    گاه نوشته‌های رسانه‌ای رضا حیدری

بخت عشاق را بد بریده اند.چرا که از ازل تا به ابد،عاشقی را به صبوری پیوند زده اند،زمان محک خوبی است.سره از ناسره در کشاکش صبوری عشاق عیان می شود،اگر نه هر هوسی عشق می شد و به قداست می رسید

چرا روحانی از اقدامات عارف نگران است؟

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۰۷ ب.ظ

عارف همان بازیگری است که روحانی از رفتارش ناخرسند است. برخی شاید براین باور باشند که عارف با سفرهای استانی خود سهم بسزایی در ورود اصلاح طلبان به مجلس داشته، که این باور دور از واقع نیست. اما چه هدفی در پس این رفتارهای سیاسی عارف نهفته است؟
عارف یکی از گزینه های جدی ریاست مجلس است، چرا که بعد از کناره گیری از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری؛ نزدیک ترین مسندی است که بتواند حس قدرت طلبی او را ارضاء نماید. از سوی دیگر دولت نیم نگاهی به لاریجانی دارد که در مجلس قبل برای دولت هزینه های زیادی پرداخته است.
از این رو عارف متوجه آن هست که شاید مجدداً جمع بندی نخبگان اصلاح طلب و دولتی ها به سمت انصراف وی از صندلی ریاست مجلس سوق پیدا کند. از این رو با این سفرهای استانی سه اقدام را پی ریزی کرد.
اول اینکه با حضور در مراکز برخی از استان ها و انتشار لیست تدبیر و امید در حوزه های انتخابیه با سرلیستی خود به نوعی نمایندگان راه یافته به مجلس را مدیون اقدام و تدبیر خویش کرده است
دوم بدنه اجتماعی خود را به رخ طرفداران دولت و اصلاح طلبان کشید و به نوعی این پیام را منتقل کرد که دارای پشتوانه مردمی است و از سوی دیگر راه را برای چانه زنی با نمایندگان لیست امید در مجلس برای ریاست خود هموار کرد چرا که نمایندگی برخی از آنها را مدیون اقدامات سیاسی خود میداند
سوم اینکه این استقبال ها و حمایت های مردمی این پیام را به روحانی مخابره کرده است که در صورت انصراف و کناره گیری از ریاست مجلس رقیب جدی و سرسختی برای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است.
گویی عارف به بهانه حمایت از نمایندگان لیست امید یک سال زودتر سفرهای انتخاباتی خود را شروع کرده است و شاید اگر به صندلی بهارستان نرسد، برای صندلی پاستور خیز بردارد. در هر صورت این روزها اصلاح طلبان می خندند اما قطعا روحانی به فکر فرو رفته است. چرا که اقدامات عارف به هیچ عنوان خوشایند او نیست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
رضا حیدری

نظرات  (۱)

عذر میخام اینجوری بهتره اگ شما مشگلی نداشته باشید.

من جز افرادی بودم که سال85 با کمال میل به آقای احمدی نژاد رای دادم و هنوزم معتقدم بهترین انتخاب بود.ایشون دوره اول عااالی بودن اما دور دوم ک باز بنده با کمال میل بهشون رای دادم دچار یکسری تغییرات شدن و یکسری کارها ازشون سر زد ک من هنوز جوابی براش پیدا نکردم.
11روزخانه نشینی ایشون به چه دلیل بود؟
انحراف آقای مشایی رو چقدر درست میدونید؟
نامه آقا در مورد مشایی باید رسانه ای می شد؟
بی توجهی ایشون به توصیه آقا برام غیر قابل هضمه؟!!

و یکسری سوال دیگ ک اگه اجازه بدید دفعات بعد بپرسم.
پاسخ:
سلام علیکم. برای بنده «اصلا» مقدور نیست که در این فضا جواب سوالات شما رو بدهم. اگر مایل بودید ایمیل بزنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی